właściciel Anna Różańska
Carrefour (pasaż)
99-300 Kutno, ul. Oporowska 6A
664-65-88-11




 

Korzystne rabaty

Oferujemy atrakcyjne zniżki, promocje, rabaty, organizujemy konkursy i rozdajemy upominki!
Przy hurtowych zamówieniach firm, zakładów pracy, hoteli możliwość negocjacji wysokości rabatu.

PROFESJONALNIE, TANIO, SZYBKO, EKOLOGICZNIE!

Bo Klient jest najważniejszy!
Udzielamy rabatów,k dodajemy upominki, bonusy. Sprawdź nas :) Zapraszamy!

Ekologiczne preparaty

W pralni używamy tylko preparatów najwyższej jakości.
Wszystkie używane środki chemiczne posiadają atesty "przyjazny dla środowiska".

REGULAMIN PRALNI

1.Warunkiem przyjęcia odzieży do prania jest zapoznanie się przez klienta z regulaminem pralni i pisemne jego zaakceptowanie.

2.Pralnia przyjmuje do prania wyłącznie garderobę posiadającą oznakowanie fabryczne wskazujące na sposób prania. Garderobę nie posiadającą takiego oznakowania przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta.

3.Do prania przyjmujemy narzuty i koce wcześniej wytrzepane.

4.Wysokość opłat za usługi określa cennik pralni.

5.Opłata za usługę pobierana jest z góry.

6.Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z garderoby zwłaszcza gdy plamy były stare lub uprzednio zapierane.

7.Pralnia podejmuje się czyszczenia odzieży z dodatkami pasmanteryjnymi (np. zamki błyskawiczne, poduszki, cekiny, koronki, guziki itp.), w razie stwierdzenia możliwości ich uszkodzenia klient wyraża zgodę na ich odprucie, w innym przypadku pranie odbywa się na odpowiedzialność klienta.

8.Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w garderobie których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, a wynikające np. z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.

9.Pralnia może odmówić wykonania usługi przed przyjęciem garderoby lub odstąpić od usługi gdy jej wykonanie okaże się niemożliwe.

10.Klient zobowiązuje się sprawdzić jakość wykonanej usługi na miejscu w chwili odbioru odzieży. Brak zgłoszenia pisemnych zastrzeżeń w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych.

11.Nieodebranie garderoby w ciągu jednego miesiąca upoważnia pralnie do dowolnego rozporządzenia nią np. przekazanie na cele społeczne.

 
 
Stronę wykonał Netstar KutnoLogowanie administratora stronyMapa stronyLogowanie administratora strony